תעשיית הביוטכנולוגיה חוגגת עשרים

 

ה"וושינגטון פוסט" תוהה אם כוחה המתגבר של תעשיית הביוטכנולוגיה בתוך השלטון נובע מהצטברות כסף, מהתבגרות התעשייה או מדחף שרידה פשוט.

המספרים מדברים בעד עצמם – ההוצאות של חברות ביוטק גדולות על לובינג (שדולנות? שדלנות, מתקנים אותי) במסדרונות וושינגטון נמצאות במגמת עלייה, במיוחד בשלוש השנים האחרונות. ועם זאת, חלק קטן מאוד מהכסף שהוצא בסעיף הזה נתרם למפלגות עצמן. הרוב מוקדש לשיפור התדמית הציבורית.

כאן תוכלו לקרוא קצת על הקמפיין של ארגון BIO, ארגון תעשיית הביוטכנולוגיה העולמי, לתוכנית ביטוח הבריאות לקשישים, ואף לחזות בו.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: