כך תרעיל

דע: אין סיכוי.

הקצב לעצמך: אשראי מצומצם. נגוס בו.

הרשה: רק זרם דקיק. מזרזף.

אמור: זה יעבור. זה יחזור. יש הסבר פשוט. אין פשר.

נשוף: כל רשף יכבה. אני כבר לא בנוי לזה. מספיק לי. לא מספיק לי. לא מתאים לי. די. ושוב.

בקש: תתיישרי. תחליקי. תגזרי. תתאפרי. תצבעי. תסירי. תזרמי. תישארי. תסתמי רגע. שבי בבקשה. תמצ*י לי.

חזור: אל תכעסי. רק רציתי לדעת. תאהבי אותי למרות. תאהבי אותי בגלל. ככה אני. כזה. כזה.

טוב שיהיה בבית: מחט רעל דקה. לא תמיד חייבים להכניס אותה. נוכחותה מספיקה. קצות העצבים כבר קהים. מזהים כאב עוד לפני המגע. רוצים את זכר הזריקה. מכירים את המכה. על הפה: פלאסק. לא צריך הרבה כוח. המניעה חשובה מהעצירה באמצע תנופה.

העיקר: לבלום. שלא תייחל. שלא תתכונן. שלא תחלום.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • avivamishmari  On 2 באוגוסט 2011 at 6:33 pm

    בהתאם להסכם שלי עם עצמי, לא יושבת על הטקסט הזה יותר. חוזרת לעבוד.

  • צביקה א'  On 2 באוגוסט 2011 at 6:47 pm

    טוב שכתבת, וטוב יותר שלא מחקת.

  • דפנה לוי  On 2 באוגוסט 2011 at 6:50 pm

    ועל זה אומרת חברתי מ: כל גבר שהפסדת – הרווחת.

  • יסמין  On 2 באוגוסט 2011 at 6:59 pm

    התשובה להרעלה: מ-ה-פ-כה!

  • avivamishmari  On 2 באוגוסט 2011 at 7:07 pm

    תודה צביקה ודפנה!

    ויסמין, הצחקת אותי 🙂 העם דורש נזק חברתי.

    • יסמין  On 2 באוגוסט 2011 at 7:11 pm

      נזק חברתי הוא כבר קיבל 🙂
      עכשיו אהבה מתקנת.

  • צנצנת  On 2 באוגוסט 2011 at 7:52 pm

    לסייג, בידיעה שציינת כבר בשורה הראשונה, זה באמת הכי רע שאפשר להיות.

    http://forums.nana10.co.il/Message/MessageFullUTF8.asp?pid=48&MsgID=5724956

  • avivamishmari  On 2 באוגוסט 2011 at 8:00 pm

    כן, צנצנת, ידיעה-מראש זה גרוע.

    אני קוראת את הפוסט שוב וחושבת שהייתי רוצה לתת לו דגש אחר, שקשור יותר להרעלת העצמי ופחות להרעלת אחרים. אבל מאוחר מדי. הדבר הזה כבר חי בלעדיי.

  • א.נ  On 2 באוגוסט 2011 at 9:06 pm

    אוי

    איזה כישרון,כמה מושחז

  • אורן כהן  On 3 באוגוסט 2011 at 12:12 am

    פוסט מושחז ומצמרר. קשה למי שחווה/תה אלימות דומסטית. פרצופים מוכרים נדחפים לטקסט

  • avivamishmari  On 3 באוגוסט 2011 at 4:23 am

    תודה א.נ.
    אורן, מעציב לשמוע. חיבוק.

כתיבת תגובה

