לא שלטים ולא חצוצרות

זוכר? לילה אחד. הכל התחבר. גל של רגש שמוכרח לשטוף, שטף. רציתי לומר שלא היה דבר בעולם חוץ משנינו המחובקים. אבל העולם כולו היה מסביב לשנינו, והבית השמיע קולותיו המוכרים. תינוק התעורר, אם כי לא התינוק שלי. שכנה צעקה משהו, אם כי לא אני. הסידורים למחר הציצו מתוך התיקים בחדר הכניסה. ואתה חיבקת אותי: זה שלנו, וזה לא מפחיד, אל תחשבי שהיום אני פה ומחר אני שם. אבל כמובן שרעדתי בזרועותיך, והאוושה של איברי הפנימיים החרישה את קול חריקות הרהיטים. לך לא היה איכפת כלל.

לא שלטים ולא חצוצרות. סתם יחד. מילה שזולגת על הלב ישירות. התוודעות אטית להרגלים. שני אנשים מבוגרים בלי אהבת נעורים. את כאביך הנחת בשקע הכתף שלי, או במקום רך יותר, כמו החיק למשל אבל לא חובה. והיית ברור מאוד. חושים חזקים והבנה קדומה: זה קל. לקיים את האהבה.

אבל בלילה. אני חושבת שאני קטנה מדי, אמרתי לך, ואני חוששת שלא אצליח להקיף את כתפיך ולהעביר אותך כמה מטרים קשים. ותוך שהמשפט יוצא מפי, הבנתי: גם אתה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מור אסאל  On 7 בדצמבר 2011 at 1:53 pm

    אמא'לה, אביבה, איזה… מה? לא יודעת אפילו. המילים שלך תמיד משאירות אותי ללא מילים

  • חמוטל  On 7 בדצמבר 2011 at 3:19 pm

    מקסים.

  • שאול סלע  On 7 בדצמבר 2011 at 3:38 pm

    אביבה

    מאחר והטקסט הוא של כולם ובודאי לא חשבת על כך הסידורים הם סידורי תפילה, מזכיר את טריסטאן ואיזולדה

  • avivamishmari  On 7 בדצמבר 2011 at 5:35 pm

    תודה לכם! וערב נעים.

  • עודד  On 7 בדצמבר 2011 at 8:08 pm

    אביבה תודה;

כתיבת תגובה

