הכל ממש עקום. הפוגת חורף

הכל ממש עקום עכשיו, לא הולך חלק. זה טוב, כמובן. כי אני מחליקה מזווית לזווית של עצמי. בדיוק ההפך ממתלטשת. בתחילת שנותיי הייתי גביש מהוקצע שפניו חלקים, אבל נפרצו פרצים ונשברו כל כך הרבה רסיסים. כפרה, אומרים על כל צלחת או כוס שהלכה ככה, מזל טוב, סימן טוב. אז מרוב סימנים עכשיו המוני זהרורים והשתברויות אופפים אותי ואין דרך להתחיל לספר, מאיזו פינה להתחיל לדבר על זה. אלף חיתוכי רוחב נחרצו, מישורים וחלקי-מישורים מרכיבים אותי, ובו בזמן אני גם מביטה בהם מבחוץ ויודעת, זו אני, הרווחתי את זה. בעיקר השנה האחרונה שינתה כל כך הרבה. אני שיניתי בה. וכמו שפעם הסתפקתי בבערך ובקטנה, עכשיו אני יותר, יודעת, מנחשת, מתכננת, עושה. רוצה לאהוב יותר.

 *

חביירים, הבלוג יוצא להפוגת חורף קצרה. זו לא פרישה ולא פרידה, רק הפסקה מאורגנת של כמה ימים או שבועות או כמה שזה ייקח. יהיה לי קשה לא להעלות קטעים כמעט יומיום. אבל בו בעת אשמח שיש לי זמן לכתוב עם קצת יותר אורך נשימה ובלי לחכות למשוב כל רגע. מפה שלוחות לכם אהבתי ותודתי, ותיכף אשוב.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אורן כהן  On 4 בינואר 2012 at 1:54 pm

    עכשיו יהיה לנו קרררר

  • מירי שחם  On 4 בינואר 2012 at 1:59 pm

    ברכת הדרך. אוהבת לקרוא אותך.

  • hamora  On 4 בינואר 2012 at 2:39 pm

    מאוד אהבתי. ולהתראות בקרוב (מתי שזה לא יהיה)

  • סנדי  On 4 בינואר 2012 at 3:21 pm

    כל הפוגה לטובה.
    בהצלחה בכתיבה ארוכה יותר

  • תמי ברקאי  On 4 בינואר 2012 at 3:28 pm

    נשמע מצויין. לכי על זה,
    אני אהיה פה כשתשובי.

  • Zvika Agmon  On 4 בינואר 2012 at 7:51 pm

    תחסרי לי.
    אמתין בסבלנות.
    דרך צלחה.

  • avivamishmari  On 4 בינואר 2012 at 7:54 pm

    תודה! איזה כייף שאתם פה.

  • עודד  On 4 בינואר 2012 at 7:55 pm

    צברי כוחות והיי בטוב.

  • יולי  On 7 בינואר 2012 at 6:21 pm

    נתאזר בסבלנות. נוחי לך כמה זמן שצריכה

  • שוֹעִי  On 8 בינואר 2012 at 11:32 am

    אביבה יקרה,
    יש זמנים כאלו שבהן העיר הנשקפת מהחלון נראית כמו תמונה של עיר שנתלתה עקום
    ושום דבר לא מרגיש אמיתי (וכל נסיונות הכּנוּת רק פוצעים), ואפילו העצמי מוטל באיזה ספק (אני כותב זאת כי אני מכיר זמנים כאלה היטב). תיהני מן החופשה, אני אבוא להציץ גם מן הקצה השני.

  • יונת שלום  On 19 בינואר 2012 at 8:05 pm

    וּבְיָם דִּי-נוּר זֶה וּבְשִׁבֹּלֶת הַזֹּהַר
    צָלַלְתִּי גַם-אָנִי וָאֶסְפֹּג יָם אוֹרִים,
    וָאֵצֵא פִּי-שִׁבְעָה מְזֻקָּק וּמְטֹהָר.

    ביאליק

כתיבת תגובה

