סגור סוגריים. אני יודעת שאתה לא יודע

אפשר קצת מטא-בלוגינג היום, נכון? יום רביעי בשבוע, מאה אלף למניין השגרה המפרכת. פעם אנסה לתאר ולכמת את המחיר שגובות הקימה, ההתכוננות והריצה החוצה כל יום בשעה קבועה. אבל לא היום.

1. הקטעים בבלוג חבוי-חשוף זה (תעשו כבר מנוי, בושה להביט במספר הנמוך הזה מימין. טוב, אז רק תפיצו) משקפים הלכי רוח אצלי. הלכי רוח. לא בהכרח מאורעות שקרו במציאות, לאחרונה או בכלל, לא בהכרח את סדר יומי. לכן אני שבה ומציבה את הדיסקליימר העקרוני: אל נא תחפזו להסיק מהכתוב על חיי. פעם ראיינו את לאה איילון לעיתון ושאלו אותה: הלא השירים הסוערים שאת כותבת מתבססים על פנטזיות. היא מאוד נעלבה וענתה: על סמך מה אתם קובעים שאלה פנטזיות? אז אני כמו לאה איילון, אבל בדיוק ההפך.

גם אני קוראת את עצמי לפעמים ומציינת לעצמי בהתפעלות את רמת הפירוט הגבוהה של, אהמ, תחושות פיזיות הקשורות ליחסים שבין המינים, ובמילים אחרות, את העיסוק המופגן שיש פה בקשר בין סקס לנפש (לא לרגש, לנפש), על משמעויותיו ורבדיו – אבל על סמך מה אתם בטוחים ש, ובכן, נו, תרגיעו, אלה בסך הכל מילים ואותיות. אתם יודעים שאתם מסוגלים ליותר מזה. ויותר לא אוסיף.

2. אתה יפה כמו שאתה, אתה יודע? אני יודעת שאתה לא יודע. ועל זה אני רוצה לחבק אותך, ולהזכיר לך: אל תכסה שום דבר, פשוט תתהלך ככה, בכל הסרבול והעדינות. בעיקר בגלל שלא אחבק אותך עוד.

השבוע בזבזתי זמן ומשאבי שכל כדי להסביר לחברה שפרידה זה לא עצוב. ובכן, פרידה זה עצוב, וגם כשזה לא הכי עצוב זה עדיין חמצמץ. אם כי לפעמים היחד עלול להיות עצוב יותר.

3. חרדה ויראה (שהיא חרדת קודש, אם תרצו), הבנתי, הן שני צדדיו של אותו המטבע: בשתיהן יש הכרה בנקודת הזמן החד פעמית, או ליתר דיוק באפסותנו שלנו, אנו המצויים על נקודת הזמן הזו. רק שהיראה מלווה בהנחת הטוב.

אני עכשיו בגן שעשועים (הפוסט הזה נהגה בגן השעשועים השכונתי). רק לחשוב כמה טביעות אצבעות מחזיקה המגלשה שתחת גופי. עשרות או מאות אלפים התגלשו פה קודם. אבל אני פה בפעם הראשונה, ואני לא יודעת לאן היא תוביל.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

