כל הבית פה מלא. אני מזיזה חצי אבטיח

כל הבית פה מלא. אני מזיזה חצי אבטיח כדי לפנות מקום לאגדת פינגווינים. עליה אני מערימה ארבעה ספרים יד שנייה בעטיפה חומה, שבילו במקפיא לחיסול תולעי הנייר. בסלון, חוברת נאנקת תחת משקלה של צלחת ועליה בייגל עם סלט ומיונז ועליו תשבץ פתור ועליה שלושה גרגרי שומשום ועליהם עולמי. מילים נחתכות לתוך הסלט ואני מנערת אותן אחת אחת החוצה. הן בורחות למזווה ומעמידות פני עדשים, אבל העדשים מנפות אותן חזרה, בסדר שונה, אל קלסר מתכוני הבישול. על מדף הכוננית שכח הילד אגס ואני משתמשת בו כסימנייה שמנה לאטלס משנות השבעים, העוקץ מסמן את פלורידה. הספרים זוחלים עלי בשנתי, מתחבקים לידי בחושך. אבוקדו ענק מלווה אותי מהחלון, הנה את, הוצאתי עלה היום, קחי תקראי משהו. אחרי שאני קוראת עוד כמה שורות, אני מתכסה בדף ונרדמת ככה, עם כל אגלי הלחות על זגוגיתי, כמו בתוך מקרר.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • mooncatom  On 17 באוגוסט 2012 at 5:45 am

    נ ה ד ר ! ! ! !

  • צב מעבדה  On 17 באוגוסט 2012 at 5:54 am

    נפלא. במיוחד אהבתי את המקפיא לחיסול תולעי נייר. חבל שאין לי תולעי נייר להרגיש שהשתמשתי בשיטת הדברה מאוד נקייה.

  • מיכל  On 17 באוגוסט 2012 at 6:33 am

    נו, די כבר – כמה אפשר להחמיא לך? (מעולה, ומה…)

  • עודד  On 17 באוגוסט 2012 at 7:16 am

    אביבית תודה;

  • avivitmishmari  On 17 באוגוסט 2012 at 10:30 am

    ותודה רבה לכם 🙂

  • ליעד  On 17 באוגוסט 2012 at 12:18 pm

    מבריק, ומרגיש הכי מהשרוול. ולכן עוד יותר מבריק.

כתיבת תגובה

