נו מילא. Blog Day

אני שונאת וגם אוהבת את הפוסט הקודם, שפורסם אמש. כל כך שונאת ואוהבת שאני לא מעזה כרגע לקרוא אותו שוב (למרות שקוראים הגיבו עליו בחום). הסיבות לא משנות. מה שמשנה הוא, שמרגע שכתבתי אותו ידעתי שאפרסם אותו, ומרגע שפרסמתי אותו הסכנתי גם עם הדברים שלא אהבתי בו. ספקותיי לגביו לא גרמו לי למשוך אותו בחזרה או לקצץ אותו בשליש כפי שאולי תכננתי. בקיצור, זה בסך הכל עוד פוסט אחד מרבים, טוב יותר או פחות, טובע בשצף הכתיבה שלי לאחרונה, וטוב שכך, כי אפשר להמשיך הלאה.

*

היום הוא Blog Day, היום בו כל בלוגר ממליץ על חמישה בלוגרים שהם לא ה"מיידיים" שלו. ואני שמחה להמליץ על חמישה בלוגים נהדרים. בלוגים של כותבים שאין לי כל מושג מיהם ומהם, ואני גם לא מנויה עליהם, סתם עוברת בסביבה לפעמים ומתפעמת בכל פעם מחדש:

סריטה

טובה לא טובה כן

הגשטלט

מדע בצלחת

פיסת עור פיל

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עודד  On 31 באוגוסט 2012 at 8:55 pm

    ורק שתמשיכי הלאה…..
    מודה למפרע;

להשאיר תגובה

