בקבינה

לצאת עם נהג משאית זה עניין מסובך. כולם אמרו לי בפירוש לא להיכנס לזה. בקבינה אני מניחה את הרגליים בין המזכרות שלו, בובות מחזיקי מפתחות וציורים של הילדים, מכבי תל אביב ומנדלה קטנה שקיבל מחבר בהודו. מעשה הרקמה נפרם אט אט. אפשר לנסוע ככה עד נהרייה אבל הוא עוצר בצד. לוקח ברזנט ומניח שאתפרקד. אני לא שואלת על הילד שלו והוא לא מדבר על שלי. תמיד אתה שליו ככה? כן. באמת את אוהבת ככה? כן. ספרי לי עוד, ואני מספרת. בחלון נשקף בית הפנקייק החדש, המחודש, זיוף של המתחרים שפתחו עוד אחד ממול, יש אחד שעל השלט שלו הסירופ בהיר, ואחד שעל השלט שלו הסירופ כהה. קשה להתרכז בגלל המוזיקה הזאת, אני אומרת, תכבה, נשמה שלי. רק בדרך חזרה, כל הכביש עד רוקח, אנחנו שומעים את ווסלי שוב ושוב. יש מספיק מוזיקה בעולם לכולם, מספיק אהבה, מספיק כסף, מספיק אוכל, ולא מספיק נגיעות.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • כרמלה כ. שלומי  On 24 בנובמבר 2012 at 6:37 am

    מעשה ריקמה. כל כך יפה כתבת

  • צב מעבדה  On 24 בנובמבר 2012 at 6:41 am

    כמה יפה את מרמזת ומשאירה מקום לדמיון. במקום אחר את מתארת בפרוט ומצליחה ממש ליצר תמונה ממשית גם למי שלא היה שם. תענוג.

  • לי עברון-ועקנין  On 24 בנובמבר 2012 at 7:03 am

    הסיום צבט לי את בלוטות הדמעות. והכול – יפה.

  • עודד  On 24 בנובמבר 2012 at 8:23 am

    אביבית תודה;

  • avivitmishmari  On 24 בנובמבר 2012 at 1:02 pm

    תודה לכולכם, ואיזה כייף שבאתם!

  • יעל  On 24 בנובמבר 2012 at 7:29 pm

    נפלא. ממש התפרקדתי על הברזנט ליד. יפהפה.

להשאיר תגובה

