הספר הראשון שלי

הודעתי כבר בפייסבוק השבוע, אבל ממתי זה תופס, פייסבוק? ברור שאני מחויבת להודיע גם כאן, בבלוג האישי הוותיק שלי, במקום שבו כל העניין הזה של הכתיבה החוצה התחיל והסתחרר, ונעשה יותר קומוניקטיבי ופחות קומוניקטיבי חליפות, קיבל משובים מיידיים וגם תהודה בטווח הארוך, נכנס ויצא לי מתוך החיים האמיתיים, ובעיקר לימד אותי (דרך עצמי ודרך העיניים שלכם, קוראיי המסורים והמצוינים) איזה עוד דברים אני יכולה לעשות עם חברותיי המילים שלא עשיתי קודם. בהחלט כאן זה התחיל ואני חייבת תודה (בינתיים רק קולקטיבית) לקריאה שלכם, להערות ולעידוד, ולמרחב שפרשתם לי פה לקפיצות הטרמפולינה האישיות האלה.

אם כך, במקום הזה, אני מרגישה בטוחה יחסית, בעצם פה אני הכי בטוחה במרחב הרשת, ועדיין רועד הפופיק לספר לכם – מי יודע, אולי רעידת האדמה הצפויה באזור השבר הסורי אפריקני תתפוס אותנו לפני שזה יקרה? – שספר הפרוזה הראשון שלי, רומן דיסטופי ישראלי, יראה אור בקרוב. זה יקרה אחרי הפסח, בהוצאת "חרגול", ובעריכת אלי הירש הנהדר.

אז הנה סיפרתי, מה פשוט מזה, ועדיין זה עמוק בגבול הקטטוניה, ככה מעבר לגדר שלה ועוד עשרים צעד. אבל כנראה שככה נראית התרגשות. שלומות ונתראה בפוסט הבא.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עדי  On 14 בדצמבר 2012 at 8:06 pm

    אני כל כך שמחה בשבילך! הגיע הזמן, לגמרי. שיצליח ושיבואו רבים בעקבותיו.

  • יעל  On 14 בדצמבר 2012 at 8:08 pm

    ברכות!

  • mooncatom  On 14 בדצמבר 2012 at 8:22 pm

    כמה טוב,
    כמה טוב,
    כמה טוב.

    • mor asael  On 17 בדצמבר 2012 at 4:17 am

      זה בדיוק מה שרציתי להגיד. ועוד דיסטופיה! הידד

  • ארך אפיים  On 14 בדצמבר 2012 at 8:42 pm

    אויש אויש אויש, אומג אומג אומג, ומלח מים מלח מים! וחיבוקים ונשיקות וקפיצות סביב סביב! ואם את לא מפרסמת הוראות איך לקבל עותק חתום כאן בגולה (בתשלום כמובן!), אז אני לא מדבר איתך. בכלל בכלל. 🙂

  • יואב כץ  On 14 בדצמבר 2012 at 9:01 pm

    מזל טוב וכל הכבוד!

  • עודד  On 14 בדצמבר 2012 at 9:38 pm

    שמח בשבילך,
    שמח בשבילי,
    מצפה בקוצר רוח..

  • טובה קראוזה  On 14 בדצמבר 2012 at 10:08 pm

    מזל טוב!!! בהצלחה רבה!!!

  • liorgimel  On 14 בדצמבר 2012 at 11:08 pm

    מעולה! איזה כיף! כל הכבוד.
    מזמין עותק 🙂

  • מרית בן ישראל  On 14 בדצמבר 2012 at 11:50 pm

    ברכות לבלביות! איך קוראים לו? עם שם זה הרבה יותר ממשי.

  • avivitmishmari  On 15 בדצמבר 2012 at 6:08 am

    רוב תודות! 🙂 מרית, השם עדיין לא נקבע סופית.

  • Avi Treves  On 15 בדצמבר 2012 at 7:35 am

    נהדר, מחכה לקרוא את הספר. בהצלחה רבה!
    אבי

  • תימורה  On 15 בדצמבר 2012 at 8:55 am

    ואוו.
    סוף-סוף.
    מזל טוב.

  • תמי ברקאי  On 15 בדצמבר 2012 at 9:14 am

    הו, זה יופ יופי יופי!!!

  • chellig  On 15 בדצמבר 2012 at 9:16 am

    או מאמא!! או מותק!! או חונכת מתוקה ונדיבה! או אמא של נ ונ! או אביבה!

  • יובל נוב  On 15 בדצמבר 2012 at 10:21 am

    יו גו גירל! איזה יופי של חדשות.

  • העלמה עפרונית  On 15 בדצמבר 2012 at 6:10 pm

    נהדר!

  • רוני  On 15 בדצמבר 2012 at 8:17 pm

    אביבית נשמת אפי, זה הספר שהכי אחכה לו השנה. וד"ש חם לאלי, שהוא אחד האנשים הנדיבים והמתוקים ביותר בתחום. בטוח שתיהנו, ובטוח שגם אנחנו.

  • goolash  On 15 בדצמבר 2012 at 9:54 pm

    מזל טוב! שלושה זה כבר ממש משפחה מרובת ילדים! (אז מה אם אחד מנייר).
    מתי תפרסמי פה איזה פרק לטעימה?
    מבעבעת מסקרנות!

  • היא  On 16 בדצמבר 2012 at 12:55 am

    שיהיה במזל.

  • אורית המנשא הנכון  On 17 בדצמבר 2012 at 8:09 am

    וואו, איזה תענוג! מצטרפת למבעבעות מסקרנות וציפיייה

  • nitsanem  On 23 בדצמבר 2012 at 4:27 am

    מה שארך אפיים אמר. מילה במילה.
    נעשה מישלוחה. לא יודעת איך ומה.

להשאיר תגובה

