"הנפש קמה באמצע הלילה" – ספר דיגיטלי, בקרוב

כמובן שהייתי צריכה לבשר קודם כל כאן, בבלוג שלי, ערש הולדתם של כל הטקסטים האלה. אבל למגינת לבי לא התפניתי לכתוב פוסט בבוקר, ועכשיו החדשות כבר כמעט ישנות. ובכל זאת, הן מרגשות עדיין:

בינואר הקרוב ייצא לאור "הנפש קמה באמצע הלילה", ספר שיאגד מבחר טקסטים וסיפורונים קצרים שלי שנולדו כאן בבלוג. הספר ייצא בעריכת דרור בורשטיין הנהדר ובהוצאת "בוקסילה" האנינה. כן, זה יקרה רק בדיגיטלי. וזו כנראה דרך טובה לסגור את המעגל הזה שהתחיל בווירטואליה לפני ארבע שנים בערך, בפוסטים שנולדו מתוך שיברונות לב וזיכרונות עבר, הלכו הלאה משם והמשיכו להיכתב. הרבה מאוד מזה קרה הודות לכם, מנויים ועוברי אורח כאחד. אתם שהגעתם הנה והגבתם ועודדתם, ונתתם לי מצע רך לנחות עליו בכל פעם שחשבתי שאתקל ברצפה קשה.

החוויה של כתיבה אישית שמקבלת כותרת וכריכה (וירטואלית), אין דומה לה. וכמו שכתבתי בפייסבוק, אי אפשר לומר שאני שמחה או נרגשת, כי כבר קפצתי מעבר למשוכת השמחה וההתרגשות ואני במחוזות שמעבר לה. אסירת תודה לכם כל הזמן. אעדכן.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תרצה הכטר  On 22 בדצמבר 2014 at 5:25 pm

    בהצלחה רבה !!

  • ורד נבון  On 22 בדצמבר 2014 at 8:40 pm

    ברכות! מניחה שחלק מהסיפורים אני מכירה ואוהבת. תמיד טוב לסגור מעגל ולפתוח חדש… בהצלחה ושיהיה במזל.:)

  • avivitmishmari  On 22 בדצמבר 2014 at 8:57 pm

    תודה! 🙂

  • chellig  On 23 בדצמבר 2014 at 5:28 am

    תגובתי בפייסבוק תקפה גם כאן, באיפה שזה מתחיל בעצם 🙂 אלופה.

  • liorgimel  On 23 בדצמבר 2014 at 7:27 pm

    חדשות נהדרות! מצפה בקוצר רוח

  • avivitmishmari  On 23 בדצמבר 2014 at 7:59 pm

    רוב תודות ומצפה כנ"ל!

Trackbacks

להשאיר תגובה

