מבזק. אורות. סיפור אופל

יום קרקע המציאות שמח לכולנו. וכעת לעדכון קצר.

*

התעוררתי עם סיפור קצר חדש. מצוין אבל מטריד. ארבעה ימים הוא מסתובב אתי ולא רוצה להניח. בכל התעוררות אני מחברת אותו מחדש מההתחלה ומנסה להחליט על הסוף. הסוף יהיה אופטימי. אבל הנושא, הנושא שלו מעיק, מעורר חרדה. אני לא רוצה שאנשים איומים שמחפשים את הנושא הזה בגוגל יגיעו לבלוג שלי ויחשבו שזה נחמד. אולי אכתוב דיסקליימר "אם סיפור זה ריגש אותך, לך לטיפול". אבל אני רק מספרת ולא מאבחנת. אוי לי אם אקבע לאנשים ממה להתרגש, כי אז אצטרך לדווח ממה התרגשתי אני והרשימה מביכה. לבסוף אמרתי: נו, הוא כל כך רודף, אז תכתבי. עכשיו יש לי שתי פסקאות וחצי, וראשי פרקים. זה עדיין איום. אולי לא מוסרי לכתוב דבר כזה? למה להביא עוד אופל לעולם? יש מספיק. אניח לסיפור הזה לעוד שעה שעתיים. אבל אני כבר רואה: הוא נודניק.

 

*

קטע שכתבתי מופיע בגיליון "אורות" החדש! והוא כבר בחנויות. עדיין לא החזקתי בידיי את הגיליון עצמו אבל הוא נראה ממתק של ממש. ועדיין (תמיד, בעצם) אפשר לקנות את "הנפש קמה באמצע הלילה" – ממש כאן.

*

חוץ מזה, יש לי עוד כל כך הרבה חדשות נפלאות לספר לכם. באמת. אבל הן ימתינו עוד קצת (אשים אותן בחדר המתנה אחר, לא ליד הסיפור המעיק). הן יושבות בשקט כבר כמה ימים. זה כל כך משמח! את צריכה לרוץ ברחוב! לקנות גלידה עם כל הטעמים! לחייך לאנשים זרים! לכל הפחות תעשי סקס! אמרה לי חברה. עניתי לה שהיא צודקת. ואני עדיין פה ונורא שמחה. מרוב שמחה אני מסתחררת במקום, יושבת בבית כמו חתולה, עובדת כמו סוסה, ולא מדברת עם אף אחד. לגבי הגלידה וכולי, יש מצב.

*

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דבורית  On 19 במרץ 2015 at 11:18 am

    פוסט מעורר סקרנות שלא באה על סיפוקה! מתי אדע?

    • avivitmishmari  On 19 במרץ 2015 at 11:20 am

      נו, ואני ידעתי אם מצאת או לא מצאת את נוריקו סאן? 🙂 כל דבר בעתו.

כתיבת תגובה

