אבחר בך, רק בך

אבחר בך, רק בך. ובשעה שאבחר בך אבכה בכי גדול. על כל מי שאתה לא הם. אחד נפל מהמצוק וחי ואחד עזב את העבודה. אחד מכסה אותי בשנתי על הספה. אחד ההוא שיתעקש עלי וישקר. ואחד לא-ההוא שיעמיד פנים שהוא לא מרוצה. כל ימיו יעמיד פנים שהוא לא מרוצה. כל ימיו, כמו ההוא שיבשל מתכונים מגיליונות ישנים של עיתונים לחגים. וזה שיחמוד אבל רק יחמוד את בת השכנים. ואותו אחד שלא רוצה להפנים. ומי שיקרא איתי שירה כל הערב. זה לא אתה. אבל מתוך כל הזה וההוא וכולי אני אבחר בך, רק בך, ותהיה לי מנוחה. בינם ובינך, רק אתה. כן, אני לא הופכת את ההבטחה. ולא חוכא ואיטלולא. רק מתוחה, רק מבוכה קלה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Zvika Agmon  On 11 באוקטובר 2012 at 8:36 pm

    תודה, אביבית. מעורר למחשבה. אני חושב…

  • עודד  On 12 באוקטובר 2012 at 7:43 am

    אביבית תודה;

  • ימים לבנים  On 12 באוקטובר 2012 at 8:15 am

    מקסים.
    הרגת אותי

  • avivitmishmari  On 12 באוקטובר 2012 at 8:25 am

    רוב תודות, עודד וימים לבנים! נא לא למות באמצע הפוסטים 🙂

  • נטע  On 12 באוקטובר 2012 at 8:34 am

    איזה יופי. ולא פחות חשוב – לבחור בנו. זאת שלא מרוצה, זאת שנפלה מהמצוק או זאת שקוראת שירה לפני השינה? מי עכשיו, ובכלל?

  • Litos  On 12 באוקטובר 2012 at 3:26 pm

    מזדהה. מאוד. מותר לקשר לכאן?

    • avivitmishmari  On 12 באוקטובר 2012 at 4:44 pm

      היי, את! קול אהוב מן העבר! בוודאי שמותר.

  • mor asael  On 13 באוקטובר 2012 at 5:58 am

    אני קוראת פעם שלישית, ונזכרת בשיר הערש ששרו לי כשהייתי קטנה, והשאיר בי את אותה תחושה:

Trackbacks

כתיבת תגובה

